PR4net.gr | Ο εξειδικευμένος σύμβουλος επικοινωνίας προτείνει και… Η επιχείρηση επιλέγει! | Στέργιος Ακρίβος | - PR4net.gr - Διαδικτυακό Κέντρο Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

 


Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Ο εξειδικευμένος σύμβουλος επικοινωνίας προτείνει και… Η επιχείρηση επιλέγει!

Η κρίση συνεχίζεται και ίσως ακόμη δεν μας έχει δείξει το πιο σκληρό της πρόσωπο. Τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί είναι τεραστίων, πλέον, διαστάσεων για τις επιχειρήσεις και σε πολλές περιπτώσεις, τον αργό, βασανιστικό οικονομικό μαρασμό τους, διαδέχεται με γοργούς ρυθμούς το τέλος της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Η οικονομία, ιδίως σ
αυτή τη φάση έχει ανάγκη την μικρή και μεσαία επιχείρηση η οποία θεωρείται και πρέπει να θεωρείται η ραχοκοκαλιά της. Πόσο θα συνεχίσουμε υπό αυτές τις συνθήκες; Η απάντηση μάλλον είναι λίγο θολή από όποια επίσημα ή ανεπίσημα, σχετικά ή μη σχετικά χείλη και αν προέρχεται.

Θα μείνει λοιπόν η επιχείρηση με σταυρωμένα χέρια και θα περιμένει υπομονετικά το τέλος της ή το πότε θα δημιουργηθεί ευνοϊκό κλίμα για την οικονομία και ίσως προλάβει και δεν κλείσει;


Η απάντηση είναι ότι όσες επιχειρήσεις σκέφτονται ένα τέτοιο ενδεχόμενο καλό είναι να παραιτηθούν από τώρα. Η απάντηση φίλοι μου είναι μία: οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ψυχολογία, να προχωρήσουν στο σχεδιασμό και στη υλοποίηση μιας νέας ιδέας πωλήσεων, διοίκησης, κλπ και το κυριότερο να ακούσουν απόψεις εξειδικευμένων συμβούλων όχι απαραίτητα μόνο επικοινωνίας όπως αναφέρει ο τίτλος του συγκεκριμένου άρθρου.


Κάποιος μπορεί να πει ότι τέτοιες κινήσεις ήδη τις έχουν πράξει και δεν διαφωνώ πως πραγματικά έχει συμβεί αυτό στο παρελθόν ή συμβαίνει και σήμερα. Ο αστερίσκος που επιθυμώ να βάλω είναι ότι σ΄ αυτή τη νέα καλή ή κακή οικονομική και επιχειρηματική εποχή
οι επιχειρήσεις πρέπει να ακούν τις προτάσεις των συμβούλων και να επιλέγουν αυτή που θεωρούν την καλύτερη και όχι οι σύμβουλοι να επιλέγουν τις προτάσεις των επιχειρήσεων και να επιλέγουν αυτή που θεωρούν οι ίδιοι καλύτερη.

Το μήνυμα έχει αποδέκτες και τις δύο πλευρές.
Από τη μία τις επιχειρήσεις και τους εκπροσώπους τους οι οποίοι με μια απλή αναζήτηση στο Google την επόμενη ημέρα είναι γνώστες των πάντων και δεν επιτρέπουν τη δημιουργική διερεύνηση του συμβούλου και από την άλλη τους συμβούλους οι οποίοι προκειμένου να μην "χάσουν τη δουλειά" κολακεύουν τα "επιχειρηματικά αυτιά" για τις ιδέες που προτείνουν και εργάζονται πάνω σε προτάσεις που δεν οδηγούν πουθενά και πολύ περισσότερο δεν προσφέρουν καμία μορφή ανάπτυξης στην επιχείρηση.

Αν κατανοήσατε πλήρως όλα αυτά που καλοπροαίρετα μέσα σε λίγες γραμμές προσπάθησα να αναδείξω τότε μην χάνετε χρόνο και…

Απλά, δοκιμάστε το!




* Τα κείμενα αποτελούν απόψεις και κρίσεις του κ. Στέργιου Ακρίβου.

 
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού